راشین صنعت

ساخت وبلاگ

آسانسور هیدرولیک چیست؟ این نوع آسانسور در مکان هایی که جایی برای موتور وجود ندارد و همچنین در مکان هایی که تعداد کسانی که آن مکان را می پوشند کم است مانند کارخانه ها، مراکز خرید کوچک و یا حتی ویلاها ترجیح داده می شود. معمولا کاربران در مورد انتخاب نصب آسانسور خانگی هیدرولیک یا آسانسور کششی خانه با مشکل رو به رو می شوند زیرا تجهیزات آسانسور هیدرولیک، کاربرد آسانسور هیدرولیک متفاوت است. سازندگانی که بالابرهای کششی تولید می کنند ممکن است بگویند آسانسورهای هیدرولیک مستعد نشت روغن ، سرعت پایین، هزینه های نگهداری بالا دارند و در آستانه حذف هستند. شرکت هایی که بالابرهای هیدرولیک تولید و می فروشند می گویند که بالابرهای کششی پر سر و صدا هستند، راحتی رانندگی ضعیفی دارند و آن را دوست ندارند. در واقع، همه استدلال های فوق فریبنده و ناعادلانه هستند.

بالابرهای هیدرولیک

در داخل اتاقی که آسانسور در آن نصب شده است، بخش‌ هایی همچون اتاق آسانسور، قطعه حمل آسانسور، سیلندر پیستون، سیم‌های آویزان قرار دارد. بالابرهای هیدرولیک با واحد پمپ هیدرولیک بالابر جابجا می شوند. در بالابرهای هیدرولیک، بالابر هنگام حرکت به سمت پایین از وزن خود استفاده می کند. پروژه نصب بالابرهای هیدرولیک به طور کلی برنامه ریزی شده است که موتورخانه در طبقه همکف قرار دارد. داخل این موتورخانه انبار روغن و بالای آن پنل کنترل سیستم هیدرولیک به اضافه شیلنگ هایی که سیال هیدرولیک از آن عبور می کند قرار دارد.

انواع آسانسورهای هیدرولیک

آسانسور های هیدرولیکی انواع مختلفی دارند که آنها عبارت هستند از آسانسورهای کششی، آسانسورهای هیدرولیکی، آسانسورهای مغناطیسی و آسانسورهای پیچی. بین آنها آسانسورهای کششی و هیدرولیکی بیشترین استفاده را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تفاوت آسانسور هیدرولیکی با کششی چیست؟ کلیک کنید.

کاربرد آسانسور های هیدرولیکی

بالابرهای هیدرولیک برای حمل مسافر و همچنین برای حمل وزن ها و بارهای مختلف مناسب هستند. بالابر هیدرولیک می تواند با سرعتی بین 0.125 تا 1 متر در ثانیه در ارتفاعی که بین دو تا شش طبقه امتداد دارد کار کند و بین هزار تا ده هزار است. كيلوگرم بالابرهاي هيدروليكي كه از دو سيلندر تشكيل شده اند مي توانند وزني بين ده هزار تا نود هزار كيلوگرم را تحمل كنند. و اگر بخواهیم آسانسورهایی با سیستم هیدرولیک اجرا کنیم باید مشخصات فنی، هدف استفاده، مسافت پیاده ‌روی، اندازه ‌گیری مکانی که آسانسور در آن قرار می ‌گیرد و مشخصاتی از این قبیل مشخص شود؛ مورد نیاز هستند.

قبل از هر چیز باید مطمئن شویم که بالابر هیدرولیک یا بالابر کششی یک آسانسور با دو نوع ساختاری متفاوت در زمینه آسانسور خانگی امروزی است که مناسب برای نصب در منزل است. کاربر باید توجه داشته باشد که بالابر بکسل که در اینجا به آن اشاره شده است فقط به آسانسوری اشاره دارد که با یک ماشین کشش بدون دنده کار می کند، نه به آسانسور خانه پایین تر مانند نسخه زوم اسکرول دیش و آسانسور تجاری. این بالابرها توسط ماشین های کشش دنده ای کار می کنند. این متعلق به فناوری محصول بالغ است و در مکان های نامشخص از نظر محیطی نصب می شود. در مرحله بعد، این دو نوع بالابر خانگی را از نظر آنچه کاربران باید در لیست مقایسه ها و تحلیل های فنی خود بدانند، با استفاده از اصطلاحات غیر فنی تا حد امکان مقایسه می کنیم تا کاربران بتوانند انتخاب درستی داشته باشند.

کلام آخر

به طور خلاصه، بالابر هیدرولیک دارای ردپای کوچک و فاصله باز شدن درب زیاد است که به ویژه برای کاربرانی که نیاز به دسترسی به صندلی چرخدار دارند مناسب است. این محصول به همراه دریك در كارخانه عرضه می شود كه باعث صرفه جویی در هزینه كاربر ساخت و ساز می شود. با توجه به پیکربندی ایستگاه پمپ وارداتی، نویز کمتر یا مساوی 50 دسی بل است که بالاتر از استاندارد ملی 55 دسی بل است. سرعت 0.3 متر بر ثانیه، کمی کمتر از آسانسور کششی است، اما کاربر احساس واضحی نخواهد داشت. با توجه به ساختار انتقال هیدرولیک، ساختار مکانیکی دست و پا گیر بسیار ساده شده است. علاوه بر مونتاژ قرقره طناب سیم، قطعات عملیاتی کاملاً بدون حرکت اصطکاک بین فلزات و فلزات دیگر هستند و بنابراین دارای مزیت ساختاری بزرگ و هزینه نگهداری روزانه بسیار کم و تقریباً غیر ضروری هستند.

 

 

راشین صنعت ...
ما را در سایت راشین صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rashin rashinsanat بازدید : 124 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 12:03